نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3200
-
الف
+

شروع سریال خانواده گی «زعفرانی» از آی فیلم2

سریال خانواده گی «زعفرانی» به زودی از کانال تلویزیونی آی فیلم2 نشر می شود.

سریال «زعفرانی» که  نوروز سال 1395 که از شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران نشر شده بود، در جدول نشر کانال تلویزیونی آی فیلم2 قرار گرفت. 

موضوع اصلی این سریال سرنوشت یک خانواده است و در کنار خط اصلی داستان، داستان هایی شکل می‌گیرد و در آن به معضلات اجتماعی توجه می‌شود.

بازیگرانی همچون «مهدی هاشمی»، «ستاره اسکندری»، «مهران احمدی»، «هادی کاظمی»، «نرگس محمدی»، «حدیث میرامینی»، «حسام محمودی»، «سید مهرداد ضیایی»، «حسین سلیمانی»، «شیدا خلیق»، «نوید خداشناس»، «امیر میرآقا» و «بهشاد شریفیان» در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته اند.

«ایرج محمدی» تهیه کنندگی «زعفرانی» را بر عهده داشته و «حامد محمدی»، «سعید جلالی» و «آزاده محسنی» نویسنده گان این مجموعه تلویزیونی بوده اند.

به گزارش آی فیلم2، آهنگسازی موسیقی متن این سریال را «مهیار علیزاده» بردوش داشته است. هم‌چنین آوازخوانی تیتراژ آغازین با شعرهای محلی و تیتراژ پایانی با شعری از «محمدعلی بهمنی» بر عهده «مهران مدیری» است.

 مجموعه تلویزیونی «زعفرانی» از سه شنبه 11 ثور از کانال تلویزیونی آی فیلم2 در 14 قسمت برای مخاطبان این شبکه به نمایش گذاشته می شود و علاقه مندان به سریال های جذاب ایرانی با مضامین خانواده گی و محتوایی کمیدی، هر شب ساعت 8 می توانند این مجموعه تلویزیونی را تماشا کنند. 

همچنین در ساعت های 2 بامداد و 8 صبح و 2 بعد از چاشت روز بعد، تکرار آن از کانال تلویزیونی آی فیلم2 نشر می شود.

ن ذ

نظر شما
ارسال نظر